Tuesday, September 7, 2010

Selamat Hari Raya

puh .. puh .. puh .. berabok dh blogged aku ni ha .. alahai .. ade pulak cendawan dah tumbuh .. kulat pun ade .. hehehehe .. ksian kat blogged aku yg x di update ni .. aku tak nak sembang panjang .. sebab aku sekarang teramat lah sangat malas .. semue keje aku .. semue tak menjadi .. yang jadi nye .. badan aku gemok .. orang la cakap .. tapi aku rase same je .. maintain hensem & comel macam tu jugak ..

firstly .. aku nak thanx kat ALLAH sebab bagi aku jumpe ramadhan 2010 ni lagi .. and lepas ramadhan syawal la kan .. insyaallah jumpe jugak aku dengan syawal ..



aku nak wish selamat hari raye kat sape2 yg read blogged taik aku ni .. nak memohon maaf zahir je .. batin aku rase xde bt salah kot .. tapi kalau ade jugak .. maaf kan la ye batin pun dan kat semue kawan2 yang kenal aku .. xmau gadoh2 la .. maaf kan semue ok .. xnak simpan dalam hati .. orait .. !

TGT member .. wan, amer, bone, matpix, hadi, pejey .. aku lagi banyak dose la dengan korang .. so maaf2 kan la ye .. smue gurau sende kite .. itu cume satu gurauan .. bukan garuan .. tapi kalau korang xnak maaf kan xpe la .. kite jawab kat akhirat nanti je la .. nak buat mcm mane kalau korang x sudi nak maaf kan aku .. it's okay .. tapi kalau ade yang rase nak 1 by 1 dengan aku pun boleh jugak .. xde hal lah .. tapi pape pun thanx 4 being my good friends .. xde korang .. life aku bosan .. even sekarang aku tengok korang makin lame .. makin menjadi2 perangai nye .. tapi xpe .. aku suke .. aku x kesah .. pdulikan orang .. be ur self .. stand as one family ..

kat awek baru aku .. SHU .. pun kene mintak maaf jugak .. banyak jugak salah dah buat .. hehehe .. sory ye b .. janji x buat lg .. even sy tau mesti buat jugak lagi nnt .. hehehe .. jangan simpan dalam hati la k .. buang semue .. jangan garang2 .. jangan banyak merajok .. penat la nak pujuk .. sory jugak sebab aku x slalu ade untuk kau .. slalu kacau kau .. slalu kutuk kau .. slalu buli kau .. (ade ke) .. ape lagi ek .. hurm .. sory semue la ape yg kau x suke kat aku .. senang .. maaf2 kan la ye budak kecik .. !

to my beloved family pun .. aku nak wish jugak .. even raye taun ni .. aku dengan angah je .. dah la balik malam raye tu .. hope x jem la jalan .. mak abah kat rumah .. (xde bace nye blogged aku ni ha) .. ayong savely drive balik pahang .. angah .. xperlu lah .. dengan aku je .. aen .. 1st raye kat hospital .. jangan sedeh2 .. nnt bukak lagu sudirman - dari jauh ku pohon maaf .. pastu 2nd raye tu .. drive elok2 .. kalau ngantok .. stop je dulu .. biar lambat xpe .. ok ..

wish u all guys a happy hari raye aidulfitri .. maaf zahir & batin ..

aku tinggal kan korang dengan dendangan lagu ni .. ok .. to all guitarist .. main la lagu ni .. lepas bace blogged aku .. aku cari chord lagu ni sendiri special untuk korang semue ..

DENGAR LAH .. LAGU RAYE FAV AKU


Tuning: standard E (main power chord)

F G C
Berlalulah sudah ramadan sebulan berpuasa
F G C
Tiba syawal kita rayakan dengan rasa gembira
F G C Am
Anak muda di rantauan semuanya pulang ke desa
F G C
Ibu dan ayah keriangan bersyukur tak terkira

F G C
Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
F G C
Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
F G C Am
Suasana hari raya walau di mana pun jua
F G C
Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

F C
Kuih dan muih beranika macam
G C
Makanlah jangan hanya di pandang
F C
Ketupat rendang sila nikmati kawan
G C
Penat memasak malam ke pagi
F C
Wajik dan dodol jangan lupakan
G C
Peninggalan nenek zaman berzaman
F C
Asyik bersembang pakcik dan makcik
G C
Hai duit raya lupa nak di beri

repeat 1st verse dgn chorus

last words .. selamat hari raye .. IZAD

2 comments:

  1. wei haram jada...
    hahahah..

    "TGT member .. wan, amer, bone, matpix, hadi .. aku lagi banyak dose la dengan korang .."

    nmpk beno byk salah dgn aku.
    hahahah.
    ak biase je.
    0-0
    nk 1by1 pn xde hal.
    hahaha.

    ReplyDelete
  2. hahahaha .. ye aku tau aku byk dose dgn korang ..
    sbb tu aku mintak maaf ..

    kate dh 0-0 .. nk 1by1 bt ape lg ..
    sakit badan je ..

    thanx wan

    ReplyDelete